to the rescue

Christine kvällen igår blev inte riktigt en christine kväll men den var mysig endå :)
Dagen började med att vi fixade ljuset för våran film i skolan, sen så skådespelade jag och Linda lite. Efter ungefär 100 tagningar så klarade vi hela scenen utan att börja gapskratta.
Sedan åkte jag och Linda med Lilli hem och hämtade lite grejer till lägenheten, sen köpte vi med oss lite käk från lillebykiosken och stack till Lilli och henkes lägenhet och käkade. Eftersom dom inte har fått in soffan än fick vi ligga på några kuddar på deras nya matta. Vi fixade lite te och sen kollade vi på idol, sen helt plötsligt så var det dags att gå så det blev ingen christine :(
Richard följde med mig hem och sov här och imorse gick vi upp och sen stack han vid halv ett för att kolla på bilar med sin farsa.
Så nu väntar jag på att Lilli och henke ska komma hem från ikea så att jag och Linda kan dra till lägenheten och hjälpa till(inte för att vi kommer behövas så mycket eftersom det redan är tillräckligt med starka män där). Men dom har vart på ikea i år och dar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej , har ändrat blogg till: www.Ninnas.bloggproffs.se

2008-10-04 @ 17:25:26
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: Lilli

tack för hjälpen igår ( även om ci tjejer inte hade mycket att göra ) hoppas ni inte hade jätte tråkigt iaf. Puss

2008-10-05 @ 13:22:51
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: Hannah

Klart vi hjälper till! (så mycket vi kan) ;) Puss

2008-10-05 @ 14:28:38
Postat av: Lilli

haha nej inte mycket ett par flickor kan göra när det finns starka karar i rummet :D

2008-10-05 @ 22:26:33
URL: http://liill.bogg.se
Postat av: Hannah

hahaha precis :D men så slipper vi känna oss skyldiga iaf :D jag försökte faktiskt att spika lite men det kunde jag inte det heller :D

2008-10-06 @ 15:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0