something you can't understand

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Har pluggat mycket denna och förra veckan, och jag är ikapp med allting i skolan! Duktigare än någonson nu :) Häxan anita har bytt vår film-lektion från måndag till fredag, och vi skulle egentligen fått vara lediga på fredgar, men inte nu när hon bestämde annat! Så nu har vi två och en halv timmes håltimma på måndagar ist. Gött. hon tänker inte långt den tanten.
Har börjat övningsköra en del också och det går jättebra! har kört runt lite i torslanda och så än så länge. Men jag våhar inte köra i stan ännu.
Igår var jag, Lilli och henke hemma hos Richard och kollade på Wall-e sen så var det fest hos mattsson och vi åkte dit en stund för att hälsa på doris och peter och några, sen åkte vi till richard igen och kollade på ännu en film :)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0