en kväll utan drama, tack!

Richard kom hit med kaffe och jag köpte bullar. Vi satte oss i brevik ett tag i solen, men blåsten skrämde bort oss efter ungefär en timme. Men det var mysigt, trotts att vi tjaffsar nästan hela tiden..
Sedan kom jag hem och hjälpte min mamma med maten. Eftersom dom åker till Tyskland imorgon så tänkte vi äta en god "påsk" middag tillsammans innan dom åker. Det blev anka och massa smått och gott. Hur gott som hellst.

På söndag blir det fest hos Johannes som fyller år. Det ska bli riktigt roligt. Jag, Linda och Lilli ska in till stan på dagen och shoppa lite och sedan ska vi hem till mig och förfesta. Det kommer bli roligt att träffa Johannes, Marco, Alan och kanske Danny och alla dom som man inte träffar så ofta nu förtiden. Förr var det ju nästan varje helg men nu är det bara ungefär en gång var fjärde månad eller något. Jag vet inte om vi kommer vara hemma hos honom hela natten eller om vi drar ut senare på kvällen. Vi får se. Hoppas det blir en rolig kväll utan massa drama trotts allt :)


En gammal bild på mig och Danny från en helt underbar kväll hos mig. Sommar 2007.

Kommentarer
Postat av: Lilli

ja fast det var ju inte säkert att jag ska med in till stan på söndag ! Var ju inne idag med. Vi får se :)

2009-04-09 @ 21:58:26
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-10 @ 01:27:04
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag tycker det var skit kul :)

2009-04-13 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0