En låång kort dag.

Herregud vilken lång dag. Lång sovmorgon men dagen var inte lättare för det. Idag fick vi reda på att vi var tvugna att ha massa filmat till fredag så vi kunde visa våran lärare vad vi har gjort under de 4-5 veckorna vi har skippat hennes lektion och sagt att vi skulle "filma", woops.

Det blev en massa fram och tillbaka och hit och dit. Bilen skulle Lillis pappa ha, sen skulle han inte ha den. Men vi fick iaf två nya skådespelare som ska spela "paret" i filmen, Linda och Niklas. Vi började filmningen hos Linda som tog timmar. Vid nio var vi klara. Men inte fick jag en lugn stund för jag kom hem, då blev det en massa annat plugg som skulle göras. Jag känner mig rätt stressad vid det här laget. Och nu orkar jag inte bry mig, jag pluggar imorgon. För nu är jag helt slut och verkligen måste sova, eftersom jag inte fick någon sömn inatt.

Richard ville att jag skulle komma till honom ikväll och sova där, det hade jag också velat, men jag skulle inte hinna det idag med allt som skulle göras. Dessutom börjar mina föräldrar säkert undra om vi är på väg att bli ett par igen, och det vill jag inte att dom ska tro.


Denna klänningen fanns i vitt förut, och jag funderade starkt på att köpa den till studenten, men nu är den försvunnen.. Jag hoppas verkligen att den kommer upp i vitt igen.

Kommentarer
Postat av: Lilli

haha ja det får vi göra :D hade med velat att du skulle följt med :(

2009-04-20 @ 23:33:22
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Sabina

Den är ju snygg rosa oxå, skulle passa bra till din hudton tror jag, så varför inte skippa den traditionella vita och ta en rosa? ^^

2009-04-21 @ 11:50:15
URL: http://www.bidas.se
Postat av: anna-bell

über sexig klänning :)

2009-04-21 @ 14:18:10
URL: http://glassigaglajjor.blogg.se/
Postat av: anna-bell

über sexig klänning :)

2009-04-21 @ 14:18:11
URL: http://glassigaglajjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0