försöker vakna till hos Richard

Vet inte hur länge jag har försökt somna om nu, men det är ju så jävla ljust i Richards rum så det är omöjligt. Jag är ledig idag, jag "filmar" vår C-film idag. Richard är på jobbet just nu. Bestämde mig för att sova här inatt eftersom jag var hungry for love och inte har skola idag.

Igår var en rätt konstig dag. Känns som vi hann med aldeles för mycket för att vara en dag. Det började med skolan, sedan hämtade vi ut kamerorna för att filma på lovet. Jag och Lilli åkte hem till mig och lämnade dom. Lilli fick urinvägsinfektion och vi åkte till maxi för att köpa tranbärsjuice, då hade den försvunnit igen. Vi åkte till san remo för bägge var hungriga, satt där ett bra tag och diskuterade Niklas och Marcus och deras underliga relation. Sedan tror jag att vi åkte till stan men jag är inte säker för hela dagen är en dimma. Vi åkte och köpte ballonger och blåste upp alla och hängde dom på bilen, sedan åkte vi vilse någonstans i stan. När vi kom till backaplan köpte vi kaffe och satt på parkeringen jag vet inte hur länge och kollade på ett par som bråkade, spännande. Sedan skulle vi åka till rambergsvallen och kolla på solnedgången men då vi åkte förbi en tatueringsstudio bestämde vi oss ist för att gå in och kolla. Vi kollade på tatueringar i ungefär 40 min. Det verkade lungt därinne och de verkade inte ha mycket att göra så vi bestämde oss för att göra en impulstatuering.

Men nej, då hade dom inte tid iaf. Så det blev ingen tatuering igår. Vi blev griniga och tog ner ballongerna, åkte till gymmet och solade en halvtimme, sedan hem till Lilli och drack te och spelade nåt tv-spel.

Kommentarer
Postat av: Lilli

ja när man tänket tillbaka var hela dagen som en dimma.... hemska tatueringskillen.. :@

2009-04-03 @ 13:48:53
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Ja, men det kommer su säkert passa som. Men ibland kan det vara så att dom har in yngre också för att få spridning på klassen. Så var det i allafall för mig. Jag är yngst, men det är väldigt läraorik. :)



Ja, det är skönt med promenader i solskenet, men idag kan jag inte påstå att det är så trevligt väder. Har du någora planer för helgen?

2009-04-03 @ 16:44:10
URL: http://hnavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0