jag lever.

Nu har jag varit dålig på att blogga igen, jag vet. Jag har nästan inte varit hemma någonting sen sist. Påskafton firade jag hemma hos Linda med hela hennes släkt. Jag åt så mycket att jag mådde illa, sedan åkte vi vidare på grillfest med Lennart hos Hans och Marie. Skit kul, och där blev det ännu mer mat. Den dagen åt jag mer än jag har gjort under hela min livstid.. nästan. Kvällen avslutades med kareoke.
I söndags åkte jag in till stan med Linda och shoppade, blev en hel del fint. Efteråt träffade jag Richard en snabbis vid lillebykiosken och så satt vi där och snackade ett tag och hade jättemysigt, innan jag kom på att jag hade brottom hem. Jag tog bussen hem och gjorde mig iordning innan Lilli och Linda kom hem till mig för att förfesta. Sprit, kapten klänning och dans. Vidare till Johannes där det var massa folk. Vi lärde snabbt känna de flesta. Och även där blev det dans, massor. Kvällen minns jag inte mycket utav, jag har inte vart så full på länge. Richard hämtade mig och jag sov hos honom, eller rättare sagt, deckade i hans soffa. Jag vaknade tidigt morgonen därpå och visste inte vart jag var. Undrade hur jag hade hamnat i soffan och inte i sängen. Richard hade tydligen tjatat om att jag skulle komma och lägga mig bredvid honom hela natten och jag hade svarat "Jaa jag kommer", men det gjorde jag aldrig. Richard gav upp och la en filt på mig när jag hade deckat. Stackarn fick inget sex...

Så igår efter att jag hade legat bakis i sängen hela dagen så lagade Richard och jag middag ihop, sedan sov han hos mig. Idag är första skoldagen och jag kan säga att det var härligare med lov. Plus att jag känner mig fortfarande bakis. Nu ska jag och Sophia på lektion. Bilder kommer kanske ikväll från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0