mat, vänner, axel

Kom precis hem från filming hos Linda och har lagat lite mat, och sitter nu och kollar på vänner och pratar med Axel. Vi bestämde fika imorgon, ska bli riktigt spännande att träffa min blivande arbetskamrat.

Filmningen gick jättebra och Linda och Niklas var duktiga skådisar, höhö. och jag mådde lite bättre efter att ha fått några värktabletter hos Richard. Idag för första gången någonsin sa Richard "Vad fin du är", jag trodde han var ironisk först, men det var han inte.

Nu ska jag koncentrera mig på tvn istället för jag kommer endå inte på något att skriva när tvn är på. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa absolut ;D

Tack för frågorna! :D

2009-04-22 @ 20:11:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0