min drog

Nu har jag försökt få en här religions uppgiften klar i några timmar. Det blir lätt att man nätsurfar imellanåt när man gör arbeten på datorn. Men det börjar iaf närma sig slutet av arbetet.


Imorse mådde jag riktigt illa, men jag tog mig i kragen och släpade mig till skolan endå. Hela dagen mådde jag bra, tills jag kom hem igen. Jag somnade på bussen hem, och jag har somnat två gånger i min säng. Somnade nästan i soffan också. Börjar må lite smått bättre nu och hoppas jag är på topp igen tills ikväll, för Richard frågade om jag ville sova hos honom. Eftersom jag har sovit kasst de senaste nätterna är det alltid skönt att komma till honom och sova ordentligt. Hos Richard sover jag som en bäbis, och han med. Det gör oss bägge gott att träffas några gånger i veckan bara för att sova en god natts sömn. Richard är min drog.

Nu måste jag fortsätta plugga, usch..




Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ok. ^^

2009-04-21 @ 21:26:40
Postat av: lindad

Jag har ju valt den musiken för att jag tycker om den xD

2009-04-21 @ 22:50:26
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: Oj tack så mycket, va glad ja blir ! :D

Det är bara bra med mig idag förutom min fot, men den struntar vi i.. :) hur är det själv?



Hoppas du får en bra dag! :)

KRAM

2009-04-22 @ 10:13:09
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0