Mysdag med favoriterna

Underbar dag med favoriterna. Först åkte jag, Linda, Lilli och Niklas in till stan och satte oss vid kanalen med kaffe och lite smått och gott att äta. Där satt vi ett bra tag och snackade. Sedan skulle de andra käka sushi så de köpte med sig och vi satte oss vid kanalen igen. Det slutade med att Niklas matade de stackars fiskmåsarna med wasabi. Den som var snabbast fick lite ryck och fattade inte riktigt vad som hände, Det kallar jag underhållning. Vi stack därifrån innan dom blev sura och sket på oss.


Jag och sötLinda

(Förbannad?) Niklas och Lilli vid kanalen
Sötparet



Sötparet igen

Sedan åkte vi hem till Niklas en snabbis, mini jag.

Sen hämtade vi Marcus och åkte hem till Linda och såg en porrig film med Angelina Jolie, hon är så jävla het. Åh! Jag och Linda köpte 4 kexchoklad var på maxi som vi skulle gotta oss med till filmen. Men det var ju bara för att det var 4 för 18 kr. Bara därför :) Och nu sover jag hemma för första gången på flera dagar. Hoppas jag kan sova trots att jag är ensam. Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Lilli

haha åt niklas på bild två :D, och fy fan för min lugg ..

2009-04-07 @ 01:59:15
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha ja han sprider sin glädje! :D

2009-04-07 @ 10:35:16
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Niklas

jaja, whina inte på min badboy look ;) haha

2009-04-07 @ 19:20:55
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Vad mysigt. MIn familj kommer hem på fredag så det blir nog mys med dem. Sedan ska jag på fotboll på lördag så det är fullt upp. :)

2009-04-07 @ 21:26:12
URL: http://hnavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0