Ska jag bli porrskådis kanske?

Sov hos Richard inatt igen. Men det är ju så mycket bättre och mysigare än att sova själv. Jag har ju jättesvårt för att sova hemma och han har svårt för att sova själv så det här löser ju alla problem ;) Inatt drömde jag att jag blev kidnappad och att jag blev porrstjärna. Härligt det där. Vaknade som ett frågetecken. Var det bara en dröm eller är det omedvetet en önskedröm? Haha!

Igår var en mysig dag (efter det att jag hade väntat på Richard i två timmar då). Jag gjorde mig fin hemma och övningskörde sedan in till stan med familjen. Vi gick till en restaurang som heter s.p.i.c.e, maten var skit god. Till varmrätt åt jag nudlar och tigerräkor och till efterrätt chokladglass med hallonsorbet och tropiska frukter. Jag var den enda som hade plats för efterrätt, min familj är så klen. Jag passade självklart på medan föräldrarna betalade.

På vägen hem köpte vi vispgrädde, eftersom vi bestämde oss för att göra Irish Coffee. Linda kom hem till oss med Snobben och vi satte på Slumdog Millionare, jävligt bra film. Sedan kom Richard och hämtade mig och så la vi oss så fort vi kom hem.

Nu ska jag äta frukost, ta en dusch och sedan dra mig hemåt, för idag ska jag kanske fika med Axel.

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Shopping är underbart. Speciellt om man hittar något snyggt!



Nja, vi firar det inte så mycket. Ska ta det lungt hemma med familjen. Du då? Firar ni påsk?

2009-04-06 @ 18:55:02
URL: http://hnavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0