sommardag

Vi hade bara en lektion idag, matte. Jag och Lilli bestämde oss för att sitta i solen och jobba, Kaleb ville hänga på. Vi jobbade inte så mycket utan satt mest och snackade under hela lektionen.

Jag och Lilli bestämde oss för att köpa pomes frites och sätta oss vid lilleby badet när vi hade slutat. Först gick vi förbi henke för att träffa honom för första gången på flera månader. Det var lite konstigt. Vi stog utanför lägenheten och katterna stog i fönstret, så söta.

Sedan åkte vi till badet och satt där och åt, men det var iskallt öfr det blåste, så vi bestämde oss för att dra hemåt. Nu väntar jag på att Lilli ska duscha klart, ser på sweet 16, sen ska jag kanske träffa Richard en stund om han orkar, han är hemma och har feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0