tack karl

för att du finns när Richard inte ställer upp.


Jag och Richard skulle höras igårkväll om att träffas. Vid nio gav jag upp och frågade vad han sysslade med.  Då hade han ångrat sig och ville inte träffas. Eller om han ångrade sig eller aldrig tänkte träffa mig vet jag inte. Jag vet bara att jag ringde honom på dagen och frågade om han ville träffas på kvällen så sa han "senare isf, vi hörs ikväll" och efter att ha suttit hemma och väntat i många timmar ville han inte längre, jag tog t.o.m. på mig fina underkläder i onödan..

Han gör mig bitter ibland, och vi är inte ens ihop längre. Jag glömmer det ibland och behandlar honom som om vi vore ihop fortfarande, och det kanske är fel. Men det är svårt att bara se honom som ett "kk". Jaja, if that's what he wants, that's what he's gonna get. Fr.o.m. nu ska jag inte vara den som hör av mig hela tiden till honom. Han får höra av sig, undrar bara hur det kommer bli nu när jag slutar. För han är inte den som hör av sig längre..

Karl är en rosa vän som alltid ställer upp för mig och aldrig säger emot.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahh! Karl är en bra "vän"!!

2009-04-18 @ 13:04:12
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihihh! älskar dig med <3

2009-04-18 @ 13:15:07
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är precis som alla killar :O sex är viktigare än mig! Det är ju tacken! hopp! Jaja! då är lilli min bästavän!! :O ;)

2009-04-18 @ 13:39:44
URL: http://niilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0