fler bollar i luften

Projektredovisningarna idag, det gick förvånansvärt bra. Tvåorna gillade kokboken och klasskamraterna också. Nästan alla klasskamrater gjorde filmer, men vi fick se mest trailers, jag längtar tills vi får se hela filmerna.
Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte till lindholmen för att kolla på turismutbildningar. Verkar väldigt intressant och det är något jag kommer söka till iår och nästa år. KY-utbildningen är en plan B ifall jag inte skulle trivas med resturangjobbet, vilket jag är 100 på att jag kommer trivas med men det skadar inte att söka. Efter ett års erfarenhet på resturang så är chansen stor att jag kommer in på KY-utbildningen om jag inte hellre vill jobba ett år till i nåt annat land inom hotellbranschen.

Igår efter skolan mötte jag min pappa i stan för att kolla på datorer, jag ville ha en minilaptop som jag kan ha med mig framför allt till Norge. Det blev en svart acer 10". Perfekt för mig! Tänkte ha en rosa men fanns inga kvar någonstans. Men jag är nöjd endå.

Julia i klassen berättade att hon har fixat studentflak! 175 kr per person. Det kommer ju bli skitkul! Jag hoppas man får lov att supa i skolan innan också, för det är nästan lag på att vara full när man åker runt på stan och sjunger "VI HAR TAGIT STUDENTEN!!". Och Spanien mindre än en vecka senare, sedan Norge, det är underbart att ha så mycket att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Hej vännen!

Har ni haft mycket att göra i skolan?

Det är ganska bra med mig, lite trött. Men det funkar. Några planer för kvällen?

2009-04-01 @ 19:10:23
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise-FOTOBLOGG

Hej det skulle vara jättesnällt om du kunde gå in här http://fia.blogg.se/2009/april/fantastic-4.html#comment och bara lägga en röst på mig. Alla som röstar får en länkning i min blogg och det skulle vara jättesnällt av dig, det tar bara 1 minut. För nu har jag nämligen gått vidare till finalen:) Tack vare er(L)

Tack i förhand:)

Kram

2009-04-01 @ 19:30:06
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Gick det bra? Vad gjorde du för projekt? :) Hittade du någon bra utbildning? Jag sitter hemma hos M så jag antar att jag blir kvar här en stund.

2009-04-01 @ 19:32:24
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Det verkar väldit intresant med turism. Det kommer säkert passa dig. Är det höga intagningar?



Marcus är M. Brukar förkorta hans namn bara. :) Vi brukar väl inte göra så mycket, nu när vädret börjar bli bättre ska vi försöka ta oss ut och promenera lite, eventuellt jogga. Sedan kollar vi väl på tv och bara myser. Sånt som alla andra par brukar, antar jag? :)

2009-04-01 @ 22:55:52
URL: http://hnavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0