vårdag

Spenderade hela dagen igår hos Richard och sov där inatt igen. Igår tittade vi på film och åt kinamat igen, och mös i soffan.

Kom precis hem nu. Har suttit på bryggan i hjuvik med ichard och ätit glass. Kände för att ta vara på det fina vädret. I hjuvik är det ju nästan helt vindstilla och solen skiner för fullt. Så härligt att våren äntligen är här. Richard verkade inte så sugen på att sitta på bryggan, men jag tvingade honom. Killar är så lata.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. jag är alone by myself med en kopp te och min laptop. Blir nog att jag sätter mig på balkongen med en risifrutti och mera te. Jag vill ju inet sitta inne hela dagen iaf.



Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Vad är KY- utbildningen? Jag gick direkt från gymnasiet till Öjungskile folkhögskola. Jag hade tillräckligt bra betyg för att komma in.



Idag är det rikgit skönt väder. Har du varit ute och promenerat?

2009-04-04 @ 16:52:46
URL: http://hnavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0