vaken hos Richard

Nu tror jag att Linda och Lilli har smittat mig. Eller kanske troligast Richard eftersom det är honom jag pussar på. Just nu när jag har fått varningen. Aja jag kommer gå imorgon även om jag har 40 graders feber. Hoppas hoppas hoppas att studiebidraget inte blir avdraget för min del.

Jag kan iaf vara stolt över att jag pluggade hela gårdagen (förutom när jag sov) och att jag blev klar med läxan, och att provet igår gick skitbra. Richard övertalade mig att sova hos honom igår. Jag sa att jag inte mådde bra och inte orkade ta bussen, han erbjöd att hämta mig. Och tur var det för har inte sovit såhär bra på flera nätter.


Kommentarer
Postat av: Linda

Aha, oj va sent! har du 40 graders feber? :O Älskar dig! <3

2009-04-22 @ 12:15:13
URL: http://niilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0