du förstår inte

Jag tänkte att jag kunde träffa Richard idag. Han ska höra av sig när han har spelat färdigt....
Jag tycker att jag sviker mig själv när jag väntar på att han ska spela klart, men jag känner att jag behöver någon att prata med idag. För idag känner jag mig nere. Och Richard är den som är lättast att prata med när jag känner mig ledsen. Finns väl inte mycket att säga till honom men han känner mig så bra och vet exakt när jag är ledsen. Han kan läsa mig bara genom att kolla in i mina ögon. Det är han underbar för. Så idag väntar jag så länge jag måste, även om det är löjligt.

Idag känner jag av den hårda träningen vi gjorde igår. Jag har träningsvärk i ben, armar och "extratuttar", det är vad vi kallar det där fettet vid armhålorna ovanför brösten som ser så äckligt ut när man har linne. Jag har även blivit jättebrun från solningen och det är jag glad över. När jag ser mig själv i spegeln blir jag chockad. Nu slipper jag se blek ut i Spanien och på studenten.

Idag har jag skrivit ansökan och personligt brev till KY-utbildningen. Chansen att jag kommer in är inte stor men det är ju bara en plan B så det är okej om jag inte kommer in, för då söker jag nästa år när jag har mer arbetserfarenhet.
Sedan har jag bara gått runt i mysbyxor här hemma hela dagen och kollat på tv, jag har även tagit tid ur mitt stressiga schema för att laga mat med min mamma, en riktigt lyckad middag och det tackar jag mig för.



Jag ska inte träffa Richard iaf.

Kommentarer
Postat av: Lilli

:(

2009-04-09 @ 01:28:32
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: linda

Varför inte? : )

2009-04-09 @ 15:11:55
URL: http://niilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0