"you're to goddamn beautiful to drink piss, niggah!"

Igår började som en av de långtråkigaste dagarna i mitt liv. Jag hade absolut ingenting att göra. Jag vandrande omkring här hemma utan att veta vart jag skulle. Jag ringde Linda och vi bestämde oss för att hitta på något på kvällen. Sedan ringde hon upp och sa att vi skulle på fest. Så det var bara att göra sig iordning och åka med Linda och Sabina till Kortedala där Adel hade 25 års fest. Jag kände inte en enda jävel men lärde snabbt känna några trevliga pojkar. Till vår stora förvåning kom helt plötsligt Ida och Linnea till festen, dom kände inte heller många. När de andra skulle på krogen och forstätta festa åkte vi hemåt. På spårvagnen träffade vi några killar. Jag drack vitt vin i en cola flaska som såg ut som piss. Så när en av killarna frågade vad jag drack sa jag "jag dricker piss", han gick på det. Han fick t.o.m. lukta på den och trodde fortfarande det var piss, så han sa "you're to goddamn beautiful to drink piss, niggah!", ja det var en sån där "rap-kille". Haha det var lite roligt.

Jag åkte hem till Richard och på bussen var massa jobbiga blöjnassar som höll på att skrika och jobba sig på bussen. Jag hatar sånna omogna människor som beter sig som djur. Richard mötte mig på hållplatsen för jag gillar inte att gå själv på natten. Så gick vi hem och mös.

Nu kom Linda så nu måste jag gå. Jag kanske bloggar mer ikväll, om jag hinner.


Jag och Linda

Göran, Jag, Daniel och Linnea

Sabina och Ida

Jag, Sabina och Linda

Bilder tagna av Emma.

Kommentarer
Postat av: Sabina

"Johan" heter Daniel eller kallas för Jensa ^^ föresten kanske du ska skriva att det är Emma som har tagit bilderna ;)

2009-04-24 @ 20:12:25
URL: http://www.bidas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0