Amsterdam!



Igår var jag och Linda ute och åkte båt med hennes pappa. Han visade lite hur det gick till för att vi ska kunna åka ut med kompisar när vi vill. Det var jättemysigt och jag ser fram emot att åka ut snart igen.

När vi kom hem så var både jag och Linda skit trötta, så jag åkte hem, åt middag och på kvällen började jag helt plötsligt må illa. Trodde det skulle gå över men icke. Var uppe 8 gånger i natt och spydde. Har inte mått så dåligt sen jag var liten. Nu mår jag bättre iaf. Det försvann lika fort som det kom.

Idag skulle jag och Richard egentligen gått på bio, men det är nog säkrast om vi stannar hemma ikväll och bara tar det lungt ifall jag skulle må dåligt igen.

Angående amsterdam jobbet ser det positivt ut, dom ska ringa ikväll. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: T Y L O

Yäy! Lycka till! :D

2009-08-14 @ 16:43:12
URL: http://tylo.blogg.se/
Postat av: T Y L O

Nå vad sa dom? :)

2009-08-15 @ 12:46:35
URL: http://tylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0