Back to Norway!



Gårdagen spenderades med Richard. Jag lagade middag (helt själv) åt honom hemma hos mig. Kyckling, grönsaker och potatis. Jag är rätt stolt för det blev riktigt gott! Till maten såg vi på Mr Brooks. Skulle egentligen gått på bio men det glömde vi helt och hållet bort och när vi kollade på kl var den redan halv nio. Så vi besökte hans föräldrar en snabbis, sen åkte vi hem till honom och såg The Green Mile ist för bio. Filmen är ju grym endå.

Har helt och hållet glömt att berätta att jag åker till Norge på torsdag för att praktisera där jag skulle jobbat hela sommaren. Men när det gick dåligt på restaurangen så hade dom inte råd att betala lön. Så jag blev av med jobbet. Så kom mamma på att jag kan ju praktisera ist för att sitta hemma hela tiden och inte göra något. Då lär jag mig iaf något och det är bra för cvt. Så På torsdag är det dax igen!



Jag och axel hade sett fram emot att jobba ihop hela sommaren. Blev ju inte riktigt som tänkt men nu får vi iaf en månad ihop och det ska bli underbart eftersom vi har så jävla kul ihop. Han är en riktigt go vän!

Sisst jag var där spenderades en del dagar i solen vid kiosken med en bok i handen. Haha det var inget hårt arbete kan jag säga, riktigt avslappnande. Fick väl någon var tionde minut som vill köpa en korv. Vissa slog sig ner en stund och snackade en stund. Älskar att man fick träffa så många trevliga norskar!


Kommentarer
Postat av: LINDA

Jag kommer sakna dig så otroligt mycket, men se nu till att ha det skit skoj! :D

2009-08-23 @ 22:59:42
URL: http://lindaseclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0