can't help loving you



Vi hade en skitmysig kväll igår, jag, Linda och Lilli. Vi tog en fika på cappuchino och kollade på något galet som försiggick bredvid cafét. Någon bög i kort skinnjacka som sprang runt och jonglera och någon som dansa robbotdansen. Vi gick runt lite i stan och kollade på allt som hände. Runt varje hörn var det något nytt. Träffade So, pratade lite med henne. Tog sedan en lång promenad till Lillis bil för att åka hem.
Jag och Linda åkte till henne och åt middag. Sedan såg vi moulin rouge för 387476 gången. Lika vacker som alltid, fast jag grät mer än någonsin denna gången. Älskar den filmen, tröttnar aldrig.

Richard hämtade mig och jag sov hos honom. Men nu är han på jobbet så jag funderar på att dra mig hemåt när som hellst.

Just det! Har hittat en familj i Amsterdam som jag börjat mejla med. Får se om dom nappar. Dom verkar iaf trevliga.


Kommentarer
Postat av: Lilli

åh hoppas hoppas !!!! <33

2009-08-14 @ 10:53:05
Postat av: T Y L O

Hoppas! Men inte för mycket vännen! så det blir som sisst! <3

2009-08-14 @ 11:42:05
URL: http://tylo.blogg.se/
Postat av: Lillli

Neej inte hoppas för mkt. inte säkert att det blir av, men hade ju såklart vart skiit kul IFALL !!

2009-08-14 @ 15:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0