från Norge


Hej på er!
Jag lever än. Torsdag och fredag gick långsamt, fanns ingenting att göra förutom att se film och serier med Axel. Men igår och idag har det varit en hel del att göra. Igår var det fest här och det skulle lagas mat till 53 personer. Som tur är slipper jag den delen. Det blev dukning, avdukning och diskning för min del. Alla var gubbar, alla var packade. Alla sluddrade och et par killar började nästan bråka. Visste inte att vuxna män bar sig åt sådär. Men det var undehållande att se på idioterna.Idag har jag suttit i kiosken hela dagen. Folk är trevliga och snackar gärna en stund vilket gjorde dagen lättare.

Hoppas ni har det bra där hemma! Jag saknar er och önskar jag kunde ta en cider i stan med er. Längtar tills jag kommer hem, men jag har det bra.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar dig med gumman! Önska vi var lediga och kunde ta en kopp kaffe i stan! Kommer du kunna komma och hälsa på nåhon helg? PUSS

2009-08-31 @ 13:04:51
Postat av: Lilli

SAKNAR DIIG <3<3 hoppas resten av tiden blir kul !! niklas hälsar med ;P

Puss älskar dig

2009-08-31 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0