good times



Igår, efter att ha övningskört hem från Richard, kom Linda hit. Vi drack kaffe, åt frukost och gick på promenad. Sedan bestämde vi oss för att träffa Sabina och Snobben som man inte ser varje dag nuförtiden. Så vi tog bussen till hennes nya hem och såg film och drack kaffe. Riktigt mysigt. Sedan åkte jag hem, letade vidare efter au pair jobb utomlands och lagade middag.

Idag ska jag och Linda in till stan och träffa Lilli efter jobbet på en fika. Innan dess ska jag övningsköra, leta jobb och ta en dusch.

Imorgon ska jag träffa Marco, förhoppningsvis med Linda och Lilli också. Blir nog en filmkväll eller något. Han bjöd med oss ut på fredag men jag vet att ingen av oss har råd, speciellt inte eftersom vi ska ut på lördagen också efter Jennifers kräftskiva.


Kommentarer
Postat av: T Y L O

Jasså vi ska träffa marco, visste jag inte! :P

2009-08-12 @ 13:43:34
URL: http://tylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0