Tv-spel kväll!


Igår, efter en underbar middag med tigerräkor, vitlök och chilli och en film så kom Linda hem till mig och vi tog en kort promenad och pratade om graviditet, att donera sperma, adoption och att göra abort. Intressant.
Vi promenerade hem till Linda, umgicks lite med våra föräldrar eftersom mina befann sig hos dom också. Sen kom Lilli och vi satte på te och började spela. Vi spelade tydligen fyra timmar. Fyra timmar som kändes som två. Sen åkte jag hem till Richard. Olyckligtvis var det massa fulla ungdomar på bussen som sjöng "fader abraham" halva vägen. Jag är säkert likadan när jag är full, men när man är nykter så är fulla människor det värsta som finns.
Richard mötte mig och vi gick i ösregnet hem till honom. Jag somnade direkt.

Det tar på krafterna att spela tv-spel!


Nu, en kopp te och frukost (om jag kan få liv i Richard, annars får jag väl äta själv)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0