Alla hjärtans jävla dag


Sliskig och smörig dag, överskattad dag. Jag vill bli full med Lilli och Linda.


Det här överskattade, äckliga dag firar jag istället med mina kära vänner, antagligen, istället för min stora kärlek. Richard vill vara med mig men jag vet inte.. känns lite fel. Och eftersom jag träffade honom igår så vill jag inte träffa honom idag, för jag vill inte att vi börjar träffas ofta igen. Igår kändes.. konstigt. Men tryggt på samma sätt. Jag hade ju saknat honom, men det kändes endå fel att vara med honom under vår "paus".

I torsdags träffade jag mina framtida jobbarkompisar, iaf några utav dom. Två killar på 18-19, Karl-filip och David. Och en kvinna på 50 år. Alla tre var jättetrevliga. Speciellt David, han var hur go och ödmjuk som helst, honom kommer jag nog att komma överens med bäst av alla ungdomar. Det kommer ju att vara en 18 årig till, men honom har jag inte träffat än. Och hans mamma kommer också att arbeta med oss. Det kommer att vara långa dagar på 10 tim :/ men sen kommer jag att tjäna 150-160 i timmen så det har jag inte så mycket emot.

Torsdag kvällen och halva natten spenderade jag i Lindas gillestuga. Vi drack te, lyssnade på musik och jag åt upp hennes chokladpudding. Vi väntade på Lilli hur länge som helst eftersom hon skulle köra hem mig och Linda skulle följa med henne hem.

Om det blir någon utgång idag vet jag inte. Vi har ju vart ute flera helger i rad så vi är helt panka. Jag har 200 spänn men det kanske är bäst att spara till något viktigare. Vi funderade på att dra till Sticky med massa, men det visade sig att det var 20 där så det sket sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0