BLVD

Ja, igår var jag ju först på Gamleport med Lilli, Linda, Marcus, Niklas och Marco. När vi tagit några cider där, snackat lite och lagt 20 onödiga kronor på att hänga jackan i ca 30 min så stack vi vidare till BLVD där vi senare skulle träffa Frallan, Susanna, Johanna, Alan och hans kompis. Vi var dom första där eftersom vi inte visste att det öppnade kl 22, så vi stod utanför i 20 min innan vi äntligen kunde gå in och värma oss. Helt tomt där inne, men efter ca 10 min så hade stället blivit proppfullt. Eftersom våra sittplatser var populära så bestämde jag, Lilli och Linda oss för att gå ner till dansgolvet. Man fick knappt plats att dansa och alla nockade alla. Men roligt var det.
Frallan, som fyllde år kom senare eftersom han var ute med sina kompisar på nån annan krog. Senare på kvällen ringde han och sa att han var utanför blvd och stod i t-shirt och frös, eftersom att hans jacka var i garderoben på den andra krogen. Jag och Linda skyndade oss ut till stackarn och tvingade honom att komma in med oss, i kön raggade vi upp en kompis, Jennifer, som var med oss resten av kvällen. Jättetrevlig tjej!

Sedan blev det drama, drama, drama, men vi låter ingen förstöra vår kväll ;) så det blev ännu mer dans på det! Kändes lite som ett The Hills avsnitt med all drama. Det enda som saknades var kamerateamet som skulle få med allt på film ;)

Själva krogen var ju inte den bästa, för många våningar, för lite plats. Det fanns typ 8 sittplatser i hela krogen förutom på terassen, men där var det iskallt. Dansgolvet var alldeles för litet. Och alla fick slåss om de få sittplatser som fanns och bartendrarna var sega. Men det var nog första gången vi träffade trevliga dörrvakter iaf.

Vid 2 eller något drog vi oss hemåt, trötta som fan. Linda följde med mig hem till Richard, där vi var ensamma hemma. Vi kollade lite på tv innan vi la oss, slitna, fulla och trötta. Men glada!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du verka ha haft en trevlig kväll vännen, även om det va drama drama drama :))



Kramar/Jessica

2009-02-02 @ 09:50:28
URL: http://brattsell.blogg.se/
Postat av: Michaela & Hockeymålvakten

Hej!

Har du haft en bra dag?

2009-02-03 @ 16:40:55
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken FIN blogg du har! avis

Önskar man va hajj på att fixa sånt där själv.. :P

Keep up the good work! :D

//Camilla

2009-02-03 @ 16:47:26
URL: http://svammel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0