Dansa sönder

Igår var jätteroligt. Aom och Sou är helt underbara. Dom är rätt party med så vi hade svårt att hänga med ;) Alla killar kollade på dom för dom är så söta och jag vet inte hur många som kom fram och ville dansa med dom.
Efter ett tag ställde vi oss på dansgolvet och satte igång. Linda dansade sönder sin fot, Lilli dansade sönder sin rygg. Och jag har typ dansat sönder mitt högerben lite, märkte jag imorse :)
Vi var inte hemma så jätte sent iaf eftersom att Linda var tvungen att hinna med sista 240-bussen, så vi gick vid halv 1. Men roligt var det.

Just det ja! Lilli kom med vääärsta bra idén igår. Vi funderar på att åka till Thailand, hon, jag och Linda! Flygbiljetten dit kostar mycket, men där får vi gratis boende och jobb! Så vi tänkte bo där i några månader innan vi pluggar vidare och jobba och spara pengar. Det hade vart så sjuuukt grymt! fyfan fyfan fyfan vad roligt!

Igår när vi kom fram till berså så visade det sig att det var 20 års gräns. Men eftersom att Aom är så snygg och vakten tydligen var lite intresserad av henne så lät han oss gå in endå, ifall vi visade leg på att vi var 18. Gött tänkte vi. Men vad tror ni inte händer då? Jo, Lilli hade inte sitt leg med sig, utan det låg i niklas väska. Så vid 9 var vi tvugna att skynda till honom och hämta det för att komma in igen. Men så kom vi på att efter 22 måste vi betala inträde, och vi var panka! Som tur var träffade vi en kille på vägen tillbaka som hörde när vi pratade om att vi inte skulle hinna dit innan tio. Så sa han "är ni inte uppskrivna på gästlistan?". Efter det hörde vi honom prata i telefonen "aa jag har tre här som du kan skriva upp på gästlistan på berså" Så han fixade in oss gratis! Skitsöt var han! Hans kompis sa hela tiden "Ta hans nummer! är ni kompis med honom så kommer ni att bli igenkända i hela gbg! He is THE SHIT Han kan fixa in er VART NI VILL!" Men dom verkade lite wierd så vi skippade det.

Kommentarer
Postat av: S A N N A

åh vilken tuff blogg du har snygging! :D

2009-02-07 @ 17:54:04
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0