done

I fredags fyllde Richard år. Jag kom hem till honom med en bukett av 10 röda rosor och ett fint kort. Han sa att det betydde jättemycket för honom och att han ska torka dom. Vi drack några groggar och shottade tequila för att fira hans dag. Han är en bra vän.

Igår skulle vi åkt hem till frallan. Men 1,5 timmes bussfärd i den jävla snöstormen som var lät inte särskilt lockande. Någon annan dag :) Så Lilli, Marcus och Niklas kom och hämtade mig på kvällen och så åkte vi hem till Lilli. Vi drack te, åt aldeles för mycket choklad och kollade på en skräckfilm som jag nästan sket ner mig av. "Dead Silent" hette den tror jag. Töntig handling men jävligt äcklig (tyckte jag). Men Marcus och Niklas som aldrig kan hålla käft när man kollar på film förstörde en hel del för mig och Lilli eftersom vi inte kunde komma in i filmen med deras mumlande i bakgrunden. Alla fick ligga på varandra i sängen och det var som en bastu där inne.

Richard kom och hämtade mig eftersom jag inte ville ta bussen hem i snöstormen. Men lugna ner er, jag sov i soffan faktiskt :) Så åkte jag hem nästan så fort jag vaknade idag och åt precis upp min frukost.



puss på er

Kommentarer
Postat av: lilli

bastu.. fast mysigt :D

2009-02-22 @ 14:28:17
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vem har sagt att det inte är mysigt med bastu? :P

2009-02-22 @ 14:55:04
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Lilli

iof ;)

2009-02-22 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0