Henriksberg

Det blev inga kort igår eftersom att jag i sista sekund märkte att batterierna var slut på kameran. Jag och Lilli kom hem till niklas typ två timmar försent eftersom att vi fastnade hos hennes pappa. Vi skulle egentligen bara handla åt honom och sen åka hem, och jag längtade som fan efter min powernap! Men så köpte Lillis pappa tårta och vi blev ju tvugna att äta lite av den! Så vi drack te och snackade i timmar och tiden bara flög förbi. Vi kom hem därifrån vid 18, då vi sa att vi skulle vara hemma hos Niklas och förfesta med dom. Pinsamt!

Vi lyckades iaf ta oss dit senare, där Niklas, Marcus, Marco, Viktor och Alan var. Och Niklas pappa och låtsasmamma då, skittrevliga! Niklas pappa bjöd mig och Lilli på lite vin innan vi drog vidare in till stan med Marco, Niklas och Marcus. I stan träffade vi Johannes och Jocke som skulle festa med oss. Men eftersom det var sån kö till The Queen så bestämde vi oss för att åka till Henriksberg. Vi träffade Marcus/Pål som följde med oss och festade på Henriksberg, vi spelade lite biljard och dart, och så var det uppträdande där också. Helt okej faktiskt! Det roligaste att kolla på var ju endå bögen som stod längst fram och "dansade". Sen måste jag endå nämna att jag var grym på biljard också!

Richard som tjatade om att träffa mig en stund och sa att han kunde hämta mig i stan fick tillslut köra hem Marcus, Lilli och Niklas också. Sen följde jag med hem till honom i ca 10 min innan han körde hem mig igen. Var väl hemma vid 4 eller något. Så somnade som en stock nästan med en gång, men så vaknade jag kl 8 imorse, bakis som fan, somnade om och vaknade vid 11.30 då jag mådde bättre igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0