hope for something better.

Dagens inköp (två olika par jeans från gina tricot+ stickad kortärmad tröja från HM)



Min mamma är underbar, hela min dag har varit kass och mamma kom och gjorde den bättre med sitt positiva humör. Hon är iaf stolt över mig. Någonting tjänar jag på att gå själv till skolan. Nu känns det inte helt meningslöst. Hon hjälpte mig att hitta något fint till Richard också. Jag hade ingen aning vad man köper till sitt ex som man fortfarande älskar och vill ha i sitt liv. Inget för stort och inget för litet. Tillslut blev det en fin bukett röda rosor och ett gulligt kort som jag skrev "Massa, massa, massa kramar till min nallebjörn. Önskar din Hannah". Jag hoppas verkligen att han blir glad och han inte tycker det är för snålt, det var faktiskt mina sista pengar som tog slut på hans present.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0