I can't even convince myself

Man blir så deppig när folk i ens omgivning är deppiga.

Jag ska iaf försöka att vara positiv, vad som än händer. Jag tänker inte låta folk dra ner på min energi eller mitt humör. Jag ska fortsätta att vara glad. Jag ska göra det bästa av alla situationer.

Idag är jag rätt trött, även fall jag sov som en stock inatt på Richards soffa. Jag tror jag ska slå mig ner i soffan i Nicholas rum med en mysig film, en kopp te och lite glass.
Idag har jag praktiserat som servitris här hemma, jag fick en krona i dricks av min käre morfar. Ska nog rama in den och sätta upp den på väggen. "Hannah's första dricks. Inte mycket, men bättre än inget!"
Nu är det inte långt kvar innan jag måste förstå mig på norska och kunna balansera 8 tallrikar på mina spagetti-armar. Jag är livrädd för att snubbla och tappa all mat på golvet framför alla dryga norskar. Haha, nu fick jag en rolig bild i huvudet!





Kommentarer
Postat av: Lilli

haha sötnöt, du kan komma hem till mig och servera min familj mat xD hahaah (L)

2009-02-22 @ 19:17:04
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Mm men då ska jag fan få mer än en krona i dricks! :D

2009-02-22 @ 19:46:23
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0