i väntan

Sitter hos Lilli och väntar på att hon ska bli klar. Lilli är nog den långsammaste människan jag har stött på i hela migg liv. "jag ska bara sätta upp håret och kolla fall det finns något rent linne" Det har tagit ca 20 min nu.
Vi ska åka in till stan med Linda idag. Linda som vi inte har träffat på en vecka, härligt. Äntligen är Linda tillbaka :) Vi ska shoppa lite och så. Jag måste kolla på leggins och puder, sen kanske jag vill köpa en tröja och ett par jeans också. Vi får se.


Imorgon blir det utgång med Lilli, Niklas, Marcus, Marcus, Alan och några, ska bli skitkul! Nu måste jag kolla vilken buss vi ska ta in till stan, skriver kanske senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, Ovanligt att lilli är seg haha :D... Imorgon blir det ugång ja! kommer bli najsnajsnajs!

2009-02-26 @ 18:56:01
Postat av: Hannah

eller hur ;) Jaaa längtar!

2009-02-26 @ 20:26:46
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0