Kalla, mörka, äckliga dag.

Jag lyckades iaf ta mig till skolan idag. Trots att varken Lilli, Linda, Nuvia eller Sophia är här. Det är trist med skola, men det är förfan bara ett kort tag kvar så jag tänker inte gå och förstöra min framtid.

Väl framme i skolan så hittade jag inte mitt klassrum. Sal 210, vart fan är det? Jag letade runt lite, ringde Sophia, men hon visste inte heller. Tillslut hittade jag Fredrik som visade mig till salen. Men fanns det någon Anita där? Nej självklart inte. Hon sprang visst runt i skolan och gjorde annat än att undervisa sina elever. Jag har ingen aning vart hon är så jag har inte fått närvaro än.

Vi ska tydligen jobba själva idag. Filma, klippa, redigera, skriva manus.. men hur ska jag kunna göra nåt av det när resten av min grupp är borta? Detta suger.. Hoppas att min grupp kommer att vara närvarande i framtiden.
Glömde att berätta att jag och Linda träffade söta Peter på bussen hem för några dagar sen. Han berättade om sitt band och så frågade jag om jag och Linda fick komma över och kolla någon dag, så det ska vi göra. Vet bara inte när det blir av än. Och Peter kanske ska vara med i vår film som vi håller på med i skolan nu också.

Nu måste jag gå och leta rätt på den där jävla Anita för att få närvaro, när jag endå är här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0