Lika bra som ett förskolebarn.

Igår, efter att vi hade märkt att lektionen var inställd i skolan så åkte jag och Lilli hem till henne och lagade kyckling och pasta. Vi var tvugna att åka till ungdomsmottagningen och hämta p-piller, och eftersom att Ola vägrade låna ut bilen i 15 min så var vi tvugna att nästan springa till ungdomsmottagningen eftersom det var 20 min kvar tills det stängde.  Vi hann som tur var.

När vi kom tillbaka till Lilli så kom Marcus och Niklas och vi spelade lite tv-spel. Alla blev griniga efter två turneringar. Alla förutom Marcus. Så vi la ner det för att slippa alla sura miner. Vi tog en kopp te och spelade Uno istället. Jag var skit stolt som vann 2 ggr i rad och skröt som fan, tills Lilli sa "du vet att detta är för typ förskolebarn va?" Nej det visste jag inte.






Kommentarer
Postat av: Lilli

hahahah sötnos <3

2009-02-24 @ 17:05:49
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Frallan

Haha skitsamma! UNO ÄGER!

2009-02-24 @ 17:19:18
Postat av: Hannah

Jag vet! Jag började älska det igår! Något måste man ju vara bra på, vare sig det är för förskolebarn eller inte :)

2009-02-24 @ 17:20:04
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0