mig själv och jag

Vad fan har jag gjort? Vad fan har jag gjort?

Hela natten igår, och hela dagen idag har jag och Richard spenderat gråtandes i hans säng. Detta suger. Det gör så ont att se den man älskar må skit, och på grund av mig. Har jag verkligen gjort rätt? I så fall, varför känner jag som jag gör? Varför känner jag att jag bara vill ligga på mitt rum och glo in i mörkret? Jag vill inte se en enda människa, inte ens mina föräldrar. Jag vill bara vara med mig själv. Jag har aldrig mått såhär.

Jag kan inte prata, jag får inte ut ett ljud. Allt som kommer är tårar. Trodde det fanns ett slut på tårar, men tydligen inte. Jag har aldrig gråtit såhär mycket i mitt liv. Jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Jag vill inte visa mig. Jag vill bara gömma mig i mitt rum. Men jag vet att folk kommer ringa, och att mamma och pappa kommer att fråga hur det är med mig. Men jag orkar inte berätta hur det är med mig.

Jag behöver bara lite tid för mig själv. Jag behöver tid att tänka igenom mina val och vad jag vill med mitt liv. Finns det en framtid med Richard? Eller lever jag bara i nuet? Om det inte finns en framtid, varför slösar jag då på hans tid? Han vill kanske mer än jag.

Kommentarer
Postat av: Kinga Dukaj

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg!



Du har chans och vinna din drömdesign!

Klicka in på min blogg och var med och tävla!



Lycka till!

Kramar Kinga

2009-02-09 @ 23:46:45
URL: http://kingadukaj.blogg.se/
Postat av: Lilli

hannah, vet att det är svårt. gått igenom samma sak, finns här.. älskar dig

2009-02-09 @ 23:59:13
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Leia

Vet inte vad jag ska skriva, finns nog inget som jag kan skriva. Det är nog bäst att inte lägga sig i när man inte vet något.

2009-02-10 @ 00:24:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0