on my way

Tre kvällar i rad hos Linda. Man blir lite beroende av gillestugan. Den är iskall men det är just det att man måste elda som är så mysigt.

Igår efter skolan åkte jag, Linda och Lilli hem till Linda och gjorde varma mackor och drack O'boy. Sen satte vi oss i stugan och kollade på bion, det blev "Köplust". Tredje gången jag såg den och nu börjar den bli bättre. Alla säger att den är bra, men jag har aldrig tyckt det, så jag tänker inte ge mig förens jag gillar den.
Sen satte jag och Linda oss med projektarbetet en stund och lyssnade på James Morrison som vanligt. När jag kom hem från Linda så la jag mig med en gång.
Snackade med Marcus en stund igår kväll också. Ska antagligen på fest med han och hans kompisar på Lördag. Och på fredag fyller Richard år så då ska jag äta en god middag med honom och fira den stora dagen. Jag har ingen aning vad jag ska köpa till honom dock. Det är så jävla svårt att hitta bra födelsedagspresenter. Speciellt till en kille man har "paus" med :/

Kommentarer
Postat av: Lilli

hm, nej kan inte vara lätt att komma på ngt bra att köpa.. sk hjälpa dig fundera^^ hoppas på festen på lördag då..

2009-02-17 @ 12:53:40
URL: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0