Shopoholic!

Nu sitter jag och letar efter en snygg tatuering, ska nämligen tatuera mig så fort jag får resten av arvet! Längtar så sjukt mycket! Den kommer bli rätt stor också, men hur den ser ut får ni se när jag är klar :)

Vi gick runt i stan idag i flera timmar. Jag hittade ett par jeans/leggins, ett par glansiga leggins till eftersom mina andra är sönder och ett festlinne, och puder då! Vi satte oss ner på Johanséns en stund med Marcus, sen fortsatte jag och Linda vår shoppingtur, tills affärerna stängde. Fick ingen bra bild eftersom min kamera suger och mitt rum var mörkt, men men den får ni nöja er med.










Kommentarer
Postat av: Frallan

omg kvinna tvätta din spegel ffs! :p

2009-02-26 @ 22:27:56
Postat av: Hannah

Haha orkar inte :d har typ 50 Mascara fläckar på den! Inte alltid lätt att träffa fransarna!

2009-02-27 @ 09:27:42
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0