someone is gonna pay.

Ska bli så underbart att slippa det, du anar inte ens. Du tror att jag förlorar på detta, men jag vill inte ha med skiten att göra! Jag vill slippa undan, tro mig! Nu slipper vi båda varandra. Det är för det bästa. Du skrämmer mig. Du är inte samma människa som jag träffade. Du beter dig som en 15 åring, om inte värre. Jag hoppas ditt beslut får dig att växa som människa. Det behöver du. Jag vill inte ha med den människan att göra, inte den människan du har blivit. Om jag nu är så "bitchig och kall" så borde väl du vara glad att du slipper en satmara som mig? Jag är glad att jag slipper en människa som skrämmer mig, som jag inte längre kan slappna av och trivas med. Hela tiden är jag beredd, beredd på det värsta.

Jag kan inte vänta till den där resan. Jag behöver den nu! Jag vill bort från all drama i denna jävla hålan. Jag vill bort från all skit som kommer med denna hålan. Sedan vill jag flytta, och det ska jag. Då slipper du se mig eller tänka på mig. Jag vill bort! Jag vill inte vara här längre. Jag är så glad för att jag ska bort. Där jag kan slappna av och slippa tänka på all skit som finns här hemma. Nu slipper vi varandra. Som du sa "du är inte min flickvän längre, så nu behöver jag inte ta hänsyn till dig längre". Jag är inte din flickvän längre, så nu kan du ju köra ihjäl mig om du så vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0