Stress

Just nu sitter jag i skolan. Jag skrev inget inlägg igår eftersom jag hade fullt upp hela dagen. Direkt efter skolan var jag tvungen att stressa hem för att skriva resten av recepten till kokboken. När Linda kom så började förbereda efterrätten som vi skulle äta efter middagen. Sedan fixade vi iordning oss och tog på oss kockmössorna som vi ska ha på första sidan av boken. Det blev helt enkelt inte en enda minut över av dagen. När jag och Linda var klara med allt och hon skulle hem så ringde Richard och sa att han skulle hämta mig med en gång, eftersom han hade mat i ugnen och klockan var så mycket. Jag var väl framme hos honom vid 21.30 eller något. Jag var helt slut så jag gick och la mig med en gång.

Idag blir det iaf utgång igen, med Linda, Lilli, Aom och Sou. Har varit ute flera helger i rad nu så vi är panka alla tre. Men vi ska bara gå ut och dansa och ha kul idag.

Nu har jag bara 250 spänn kvar denna månaden och Richard fyller år så jag måste köpa något till honom för det. Men jag har ingen aning vad en flickvän köper till en pojkvän i födelsedags present, någon som har några tips?

Nu är det äntligen lov, men det blir inte mycket tid över att slappa. Nu börjar det dra ihop sig med projektarbetet och nu börjar jag fatta hur mycket det egentligen är kvar att göra. Vi ska jobba med det så ofta vi har tid. Jobbigt, men skönt att slippa skolan... och Anita.

Kommentarer
Postat av: Lilli

Jag HOPPAS jag kommer orka dansa..

2009-02-06 @ 12:20:37
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: joyce

Hey



Behöver du en ny mascara ?

Var med å tävla nu om denna perfekta mascaran från YSL?



KRAM

2009-02-06 @ 14:10:24
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0