Ångest

Idag stannar jag hemma från skolan. Jag känner mig så dålig, jag som alltid har velat bli framgångsrik och självständig, hur ska det kunna hända om jag är borta från skolan så mycket? Jag, Linda och Lilli har sagt att vi verkligen ska skärpa oss denna gången, det är ju sista terminen, men det är ju bara skitsnack. Varför säger vi något som vi inte kan hålla? Hur svårt är det att bara gå till skolan och få närvaro?

Igår efter skolan åkte jag hem och skrev massa recept till projektarbetet, sen åt jag middag med mamma och pappa. Och sen gick jag till Linda, och så kom Lilli. Vi satt vid datorn en stund och jag var bara tvungen att visa dom 2girls1cup. Efter första bajsbilden kollade alla bort med spya enda upp i halsen och tittade inte på skärmen förens filmen var slut. Vi tvingade sabina att se filmen och jag filmade hennes reaktion som alla andra på Youtube har gjort.


Kommentarer
Postat av: Michaela & Hockeymålvakten

Det låter inte helt fel, vart är det ni ska åka? Jag vet inte vad jag sak göra i sommar, förmodligen jobba. :/

2009-01-27 @ 11:01:40
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: Frallan

Men är det inte lite onödigt att sabba skolan nu när ni är så nära slutet? Då har man ju plågats i flera år i onödan :p aja



Hahaha omg 2girls1cup.... så jävla äcklig va! Have a nice day! Kramis

2009-01-27 @ 15:53:08
Postat av: Hannah

Jo jag vet det är ju just det som suger! Men vi är så sjukt lata!



Faan att du har sett den, jag ville filma din reaktion på den!

2009-01-27 @ 15:55:02
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0