bara jag

Ännu en kväll i Lindas gillestuga. Hela helgen för oss själva, bara tjejerna, kan inte bli bättre. Det är skönt att kunna bestämma helt och hållet över sig själv ibland utan att någon kontrollerar ens val. Ingen som jag måste planera min vardag efter och anpassa mig efter, allt är helt och hållet upp till mig. Jag bestämde, helt själv, för att stanna hos Linda hela natten igår, och det hade varit lite svårt i vanliga fall. Och idag har vi "spa"-kväll med bio och ansiktsmask och nagelbehandlingar. Mysigt. Ingen skit denna helgen, inget bråk. Bara jag, och mina vänner. Häärligt!

Det blir lite ensamt när Linda och Lilli går ut och röker bara och det bara är jag och Ice kvar i gillestugan. Vi har eldat för fullt men det är fortfarande iskallt, så vi har myst ner oss i soffan med täcket.

Imorgon blir det besrå bar med Lilli, Linda, Susanna, Niklas, Marcus, Marcus och några andra. Ska bli skitkul! Har egentligen inte råd men vad gör man inte för en kul kväll? Det går inte att neka en utekväll med massa kul folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0