"Dygna"

Jag, Linda och Lilli bestämde oss för att vara uppe hela natten, varför vet jag inte.. Det var Lillis dumma idé. Men eftersom jag känner mig själv rätt så varnade jag dom redan från början att jag skulle somna rätt tidigt. Vid 2 var jag redan trött, men vad gör man inte för tjejerna? Jag kämpade för att hålla ögonen öppna. Och vi blev mer och mer övertrötta och vi började skratta högre och högre, vilket vi inte fick göra eftersom Lindas föräldrar sov. Vid fem på morgonen gav jag upp, och Lilli också.. Vi la oss i Lindas varma säng medan Linda fortfarande stannade uppe. Lilli pratade i sömnen och vid 6 på morgonen sprang snobben runt och skällde och la sig på mina fötter. Jag sov ju inte speciellt djupt. Kl. 9.30 petade Linda på mig och sa "Jag har gjort frukost på sängen!" Så där stod en bricka med te och ostmackor, finns inget bättre än att vakna till mat :)

Nu ska jag snart gå hem och kolla på lite info om ett jobb jag kanske kommer att få!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

kika gärna in i min & gör en liten kommentar! :)

2009-01-30 @ 19:21:53
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: MariaMaria

Vilken fin blogg du har!

2009-01-30 @ 20:19:33
URL: http://miabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0