en lögn

Är ditt mål att förstöra mig? Tills det inte finns något kvar av mig?
Är du inte nöjd förens jag är isolerad i ditt hem och aldrig går ut? Ska jag inte få leva mitt liv? En lögn är inte alltid illa menad, en lögn kan vara för någons bästa. En lögn kan vara för vårt bästa. Jag kan inte vara ärlig längre, jag är inte mig själv. Jag är påhittad och jag lever ett påhittat liv. Jag vill bara vara precis som jag var innan allt förstördes. Hur kan du göra såhär mot någon du älskar? Blir du lycklig av att se mig ledsen?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Ha en jätte bra lördag nu!

2009-01-31 @ 11:08:35
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: susan & Tyra

hejhej!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa med i våran blogg, Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar sidan.. men vem det? :D <3

2009-02-01 @ 00:25:50
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0