fuskis

Nu sitter vi i skolan och fördriver tiden genom att sitta vid datorn. Vi är egentligen ute och "promenerar" ist för att vara med på idrotten. Men vi gick faktiskt en liten promenix på 15 min när vi egentligen skulle gått i en timme, men vi hamnade här tillslut.

Igår, efter att jag hade suttit hemma och deppat hela dagen över hur kass jag är i skolan och att jag aldrig kommer få jobb etc. så kom Richard och hämtade min efter många om och men. Han åker till Åre idag så jag är ensam hela helgen tills han kommer hem på söndag kväll. Kanske är bra med Lite tid ifrån varandra trots allt. Kanske är bra att sakna varandra lite. Det tror jag gör oss gott :)
I helgen blir de utgång med Lilli, Linda, Sussi, Johanna, Niklas och Marcus än så länge. Sen får vi väl se vilka mer som hänger på. Kommer bli roligt att träffa Susanna igen iaf, har inte träffat henne på år och dar. Alltid kul att ta upp kontakten med någon som man inte har träffat på länge och komma ikapp med varandras liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni får passa er för att dricka för mycket bara... så ni det inte går överstyr^^ :D

2009-01-29 @ 16:11:11
Postat av: Hannah

Hmm, ja tack för omtanken! :)

2009-01-29 @ 21:12:00
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Frallan

Haha amatör! Man skaaa dricka för mycket så det går till överstyr! :D

2009-01-29 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0