thrill of a change

Nu ska jag börja kolla efter extra jobb. Har sökt på Liseberg och frågat på Market broker. Hoppas jag får något. Jag behöver verkligen pengarna, speciellt nu när vi ska till Spanien. Nu har vi börjat planera ordentligt för resan och börjat kolla på flyg. Det kommer att bli helt underbart. En hel vecka utan massa bråk och strul med killar och en hel vecka med älsklingarna i härliga, soliga, underbara Spanien. Låter som en dröm :)

I tisdags åkte jag, Linda och Lilli in till stan direkt efter skolan och satte oss på Johanséns för ovanlighetens skull. Nu har det börjat jobba två unga killar där, och dom gör inte lika god varm choklad som de som var där innan. Inte mycket killar kan göra bra ;) Igår så åkte jag inte till skolan eftersom jag fortfarande har ont i ryggen sen förra fredagen då jag råkade headbanga lite för hårt. Lilli kom hem till Richard vid 4, så tog vi en promenad och snackade, innan hon skulle träffa Michaela. Då gick jag hem igen och lagade mat med Richard. Jag börjar bli bra på det där!

Idag efter skolan åkte jag hem till Linda och såg på film, drack te och åt rulltårta. Sedan satte vi oss vid datorn och dansade och sjöng som vanligt, efter vi hade proppat i oss massa mackor såklart. Sen gick jag hem till Mamma och pappa och åt här för en gångs skull. Tror ni inte mamma börjar tjata om matte, lappar som måste lämnas in till skolan, mobilräkningar och extrajobb.. som vanligt. Gör ju inte direkt att jag längtar hem. Men det är väl något mammor har i blodet.


Sötnosen i Spanien 2007

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Michaela & Hockeymålvakten

Svar; Det har vart dåligt med uppdateringar i veckan från Mattila. Men jag ska försöka sätta mig i veckan och göra det. :) Håll dig uppdaterad!

2009-01-23 @ 18:06:51
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: S A N N A

himla snygg blogg du har cutie! :*

2009-01-25 @ 16:37:15
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0