The Queen

Kvällen blev inte riktigt som planerat igår, eller kvällen var iofs inte så planerad överhuvudtaget. Det enda jag visste var att jag skulle laga middag med mamma och Linda som varje fredag, sedan skulle Linda hem och ha myskväll med sin familj. Då hade jag ingen aning vad jag skulle göra. Så skickar Frallan sms och frågar om vi vill hänga med till en bar som heter the queen, där cider/vin/öl kostade 25 spänn, såklat vi ville det! Eftersom jag och Richard skulle vara med varandra denna helgen bjöd jag ju med honom, och Lilli ville också följa med, så vi tre åkte in till stan. När vi kom fram var Frallan redan skitpackad, och jag hade glömt hur jävla rolig han är, eftersom vi inte har träffats på flera månader. Inne i baren satt Danish och några jag inte kände igen. När jag kom in skrek en kille som jag inte alls kände igen "Haaannnaah! KOM HIT" Så jag gick dit, så sa han "Tjaa! Hur är det?" jag "joda skitbra, lite trött bara, själv?" han "känner du igen mig?" jag "nepp". Haha, han hade tydligen vart på fest hos Danish när jag var där för år och dar sen.
Där inne var det smockfullt och vi fick knöka ner oss vid bordet. En tjej som hette Helene sa att jag var skitlik Heidi Montag i The Hills, vet inte riktigt om jag kan hålla med om det eftersom jag är brunögd, brunhårig och mörkhyad medans Heidi är blåög, blond och ljushyad. Men hon sa att vi hade lika drag. Det var väl en komplimang eftersom Heidi ser bra ut, fast hon är hjärntvättad av sin idiot till pojkvän.

Skitkul kväll, massa trevligt folk, packad Frallan, packad Richard och packad Lilli och Hannah. Taxi hem. Synd bara att älsklingsLinda inte kunde följa med!



Kommentarer
Postat av: jessica

kul att läsa att du hade en trevlig kväll! :) Och ja du är tusan lite lik Heidi Montag :P Och det är ju självklart en komplemang för söt är tjejen!



Kramar/Jessica

2009-01-24 @ 17:17:39
URL: http://brattsell.blogg.se/
Postat av: Frallan

Hörru! så full va jag faktiskt inte! Haha :p skyller på richards sprit :p Men de va skoj att ni titta förbi :D Va ju sjukt längesedan man sågs :( Hoppas ni har de bra! Kramut

2009-01-24 @ 20:44:26
Postat av: jessica

Nej era personligheter är nog inte i närheten av varndra, men det ska du bara va glad över :))



Jo min helg har vart bra, bra men lugn. Själv då?



Kramar/Jessica

2009-01-25 @ 15:33:20
URL: http://brattsell.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så jättemycket! :) <33

2009-01-25 @ 17:10:24
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0