eyecandy

Sitter och äter frukost nu, och ja, vi har en rätt så go sovmorgon. Till 14.15 för att vara exakt. Lilli kommer och hämtar mig hos richard halv 2, så jag hinner skriva en liten snutt här.

Usch, jag kände mig så elak igår när jag åkte hemifrån till Richard. Jag märker ju att mamma vill ha mig hemma, men igår efter jag hade ätit var jag tvungen att springa upp till datorn direkt och fortsätta med ett skolarbete, som tog flera timmar. Precis när jag blev klar med det så skulle Richard komma och hämta mig. Och jag åker ju hellre med honom direkt än att ta bussen senare. Så mamma gav mig den där blicken, den där "men-gumman, måste-du-gå?"-minen. Pappa är ju så inne i TV apparaten så han märker ju inte vad som händer runtomkring sig, om jag stannar eller går. Men mamma.. usch, fyfan vad jag är självisk.

Det bästa som finns är att ha massa tid på sig att göra sig iordning innan skolan, och hinna ta en varm kopp vanilj-te i lugn och ro, precis som jag gör nu.

Jag och Richard har blivit riktiga film-nördar. Vi kollar på minst två filmer varje kväll. Igår blev det en som heter Stripper Academy, som sööög. Trodde det skulle vara en komedi, men det enda filmen gick ut på var att visa så många tuttar som möjligt. Så den stängde vi av efter en stund. Sen såg vi Indiana Jones, inte min typ av film men helt okej. Och sen är ju Shia Labeouf en riktig läckerbit, och filmen var värd att se bara för att han är sånt ögongodis!


vad hade inte jag gjort om han låg naken i min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0