Blöt helg

Igår blev det äntligen dax, såg Harry Potter med Richard. Innan det så åt vi en romantisk middag på.. (wait for it).. McDonalds. Vi ville inte spendera en massa pengar, Efter middagen fikade vi lite och sedan gick vi till bion. Filmen var skitbra, och riktigt rolig.

På fredag blir det fest hos Jennifer, ska bli kul. Som gamla tider, fast inte riktigt på samma sätt. Alla har nog vuxit en del sen sist vi festade ihop, vilken var ett jävla tag sen.
Och på lördag ska jag, Linda och LIlli hem till Sanna och ha tjejkväll med henne, Carro och Nicole. Skitmysigt! Sen kanske det blir utgång, inte vet jag. Blir iaf en blöt helg.


Bild från 2005 eller något?
Jag och Jennifer som fjortisar :D

Kommentarer
Postat av: Lilli

jag har inga pengar till att gå ut på lördag, men middag dricka lite och så sa sanna :)

2009-07-22 @ 18:54:26
Postat av: Ella

Va de inte hon som va störd o dummihuvet och som sårade dej??

2009-07-23 @ 23:25:05
Postat av: Hannah

å vem är du?

2009-07-25 @ 15:43:22
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja läser din blogg ibland (:

2009-08-13 @ 12:16:38
Postat av: Ella

ja läser din blogg ibland (:

2009-08-14 @ 09:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0