we love berså

I måndags skulle vi fira Lillis dag med en lugn utekväll. Jag, Lilli och Marcus, alla de andra var upptagna. Vi började kvällen på gamleport där vi satt och snackade med några drinkar ett par timmar. Sedan skulle Marcus hem så jag och Lilli bestämde oss för att gå till Berså där Marco, Johannes och några kompisar till dom befann sig. Vi dansade med dom i en timme eller två och sedan skulle dom dra. Men jag och Lilli var inte redo för att gå så vi bestämde oss för att ta morgonbussen hem, kl 5. Eftersom vi hade massa tid över när vi hade gått från berså så gick vi därifrån till backaplan och stötte på två trevliga pojkar som höll oss sällskap.


Väldigt partysugen Lilli och Hannah







Kommentarer
Postat av: T Y L O

Ja jag vet :O Men dom är här ni iaf, dom kom igår! :)

2009-07-08 @ 13:16:55
URL: http://tylo.blogg.se/
Postat av: T Y L O

TACK gumman! Jag är skit nöjd med den!

2009-07-12 @ 20:04:36
URL: http://tylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0