alkohol+bowling, går det ihop?

Igår var varken Lilli eller Linda i skolan, så jag kom dit ensam, visade sig att det bara var jag och två elever till i min matteklass. Så det var rätt tyst. Efter skolan åkte jag till maxi och mötte Lilli och Niklas som skulle handla, jag gick och klippte mig sålänge. Sen skulle vi till Lillis pappa som skulle träffa Niklas för första gången, det gick bra! Lilli lagade en god middag till oss och sen satt vi bara och snackade i flera timmar till. Jättemysigt. Jag åkte hem till Richard en stund på kvällen och sen släppte han mig hemma. Jag och Richard kommer faktiskt väldigt bra överens som kompisar, synd att vi inte gjorde det när vi var tillsammans bara, för då hade det hållt. Jaja, vissa är menade för varandra, andra är inte. Men jag älskar fortfarande, och kommer alltid att älska min Richard.


Idag är det bowling och konsert som gäller. Jag, Lilli, Linda, Marcus, Niklas och Niklas familj och några kompisar till dom. Ska bli skitkul. Först ska vi hem till Niklas vid fem allihop och förfesta. Sedan vet jag inte hur vi kommer dit eller när vi ska vara där men det löser väl sig! Längtar tills jag ska fixa mitt hår, hoppas jag kan göra nåt fint med det fastän det är så uttunnat.

Eftersom jag redan är rätt kass på bowling, så kanske det inte är jättebra om jag blir packad? Då kommer mina bollar flyga åt alla möjliga håll. Eller så hamnar jag på banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0