Asslicker.

Lilli och jag har bestämt oss för att bara ta bilen till skolan när vi inte har sovmorgon, för det blir så dyrt annars. Idag blev det bil endå. Bara en lektion, matte. Jag fick g- på provet vi hade förra veckan, men aja, fortfarande g i betygen. Efter skolan åkte vi till backaplan och kollade på böcker och skor. Hittade två par söta skor, men köpte inga. Hittade massa bra böcker, men vi bestämde oss för att bokhandla närmare Spanien. Vi träffade Marcus och Niklas en snabbis, som hade vart och tränat, och sen åkte vi hem till mig och åt stekt banan med glass och chokladsås. Jag och Lilli har varit jävligt tjocka hela denna veckan. Ingen aning varför. Allt jag tänker på är mat, mat, mat!

Nu ska jag och mamma strax börja baka chokladkaka för söndag. Då min "arbetsgivare" ska äta middag här :) Vi måste ju fjäska lite och bjuda på något riktigt gott! Vi ska fuska och säga att jag bakade den för att göra extra gott intryck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0